26 May 2015

توی زیرزمینی در قیطریه
زیر موشک بارانِ تهران
چشم هات را نگاه می کنم
در کافه ای در بیروت
دست هات را در دست می گیرم
جایی در صحرای دارفور
با تو کنار آتش می نشینم
بعد از نسل کشیِ رواندا
در خانه ای کوچک در پس کوچه های کیگالی
برایت شیرِ بز گرم می کنم
زیر پلی در ونیز
توی قایقک دو نفره
تو را می بوسم
در بامداد یخبندانِ کَلگِری
گونه هات را با لب هام گرم می کنم
گوشه ی میدان باستیل
سیگاری برایت آتش می زنم
در کوهستانِ کاتماندو
بخارِ نفس هات را نفس می کشم
در بالکن خانه ای در فلورانس
تمام ات را می بویم
در پلازا مایورِ مادرید
عاشق ات می شوم
... و در خانه ای در خیابان فرزان
در یک شبِ گرمِ خردادِ تهران
بدونِ تو
خواهم مُرد...

پنجم خردادِ تهران سیاوش مقصودی  
  

2 comments:

  1. بدونِ تو
    خواهم مُرد...ء

    ReplyDelete
  2. نشسته بر روی یک سنگ زرد
    زیر نور ماه قرمز
    من استخوان من توسط یکی بازشماری
    206 و 25
    شیشه ساعت شنی
    در ساحل
    نارگیل پژمرده
    اما هنوز هم این تب و تاب بودن.

    ReplyDelete