24 October 2011

سامتایمز یو شود موو یور اس

داشتیم با آرش درباره ی دستگاه های دی وی دی پلیر و هوم ثیتر و اینا حرف می زدیم (خارجی نوشتم اسماشونو که متوجه بشین حرفمون خیلی جدی و علمی بود!) بعد من گفتم این سونی ها روی ریموتش دکمه ی ایجکت نداره ... آرش هم دراومد که : خب لازم هم نیست، بالاخره برای درآوردن و عوض کردن اون دی وی دی باید تا دم دستگاه بری که ...

حالا این همه سال ما دنبال ریموت هائی گشتیم که دکمه ی ایجکت داشته باشن ، اصلش بیشتر موقع ها از اون دکمه استفاده هم نکردیم (الآن دارم در مورد دستگاه به صورت فیزیکیش صحبت نمی کنم، دارم متافور و اینا می آم براتون) چون برای درآورن سی دی یا دی وی دی بالاخره باید تا دم اون صاب مرده می رفتیم دیگه ... حکایتیه ها، آدم مِمانه ...

1 comment:

  1. اول این متن و تو فیس بوک خوندم .... ولی اینجا واست می نویسم که خیلی این وبلاگ هم دلش نسوزه که چرا هیچ کسی نیست اینجا ..... ولی آره واقعا . آدم ممانه چه جور متانه باشه که کلن پا نشیم از جامان و هموجور دنیا امکاناتش هی بیشتر ره :)))ولی میترسم آخرش بشیم مثل آدم هایی که تو کارتون وال-ای بودند و خیلی بد میشه اونجوری.

    ReplyDelete