17 May 2011

پنگول

در یک مصاحبه ای با حضرت مدیر شبکه ی جام جم از ایشان می پرسند چرا این کانالهای فارسی زبان خارج این همه گل کرده و ما نمی توانیم با آن مقابله کنیم؟ من و تو و حالا یک زمانی قدیم تر فارسی وان و این چیزها ... حضرت می فرمایند اولن که اونا خیلی امکانات دارند و دستشان باز است که ما نداریم و دستمان باز نیست بعد هم کی گفته ما نداریم ؟ ما هم برنامه های خیلی پر طرفدار داریم از آن ها هم بیشتر ... گفتند چی مثلن؟

فرمودند: فیتیله ای ها ، عمو پورنگ ، خاله نرگس و پنگول ...

اولن که من کور شوم اگر دروغ بگویم ... بعد هم هزار بار از ایشان ممنونم . در بدترین شرایط این روزها یاد این پنگول که می افتم آنقدر می خندم که عنقریب بشاشم به خودم ... خاله نرگس و پنگول ... زنده باد!

3 comments:

  1. این هم از خاصیت های ناجور و بد فیس بوک است که دیر به دیر سر می زنی اینجا و من هر بار می آیم با همین پنگول مواجه می شوم . :)

    ReplyDelete
  2. من و پنگول هردو بسیار شرمنده ایم و حرف حساب جواب ندارد ... پنگول جان شما چیزی داری بگی ؟ ... سلام می رسونه می گه نه! خاله نرگس البته نیستند که ازشون بپرسیم ... اما ایشون هم یحتمل همین حس را خواهند داشت ... من قول می دم که خاک و تارعنکبوت این بلاگ رو زود به زودتر بگیرم

    ReplyDelete
  3. عالی بود :)...... به پنگول جان بفرمایید بچه تا این موقع شب بیدار نمی ماند . برود بخوابد فردا احتمالن کل دنیا منتظر رویت برنامه ایشون هستند .

    ReplyDelete