18 November 2010

پر کن پیاله را

دیگر شراب هم ... جز تا کنار بستر خوابم نمی برد ...... ء

8 comments:

  1. پر کن پیاله را
    که این جام آتشین
    دیری است ره به حال خرابم نمی برد
    این جام ها ــ که در پی هم می شود تهی ــ
    دریای آتش است که ریزم به کام خویش
    گرداب می رباید و آبم نمی برد!



    من با سمند سر کش جادویی شراب
    تا بی کران عالم پندار رفته ام
    تا دشت پرستاره ی اندیشه های گرم
    تا مرز ناشناخته ی مرگ و زندگی
    تا کوچه باغ خاطره های گریز پا
    تا شهر یادها ...
    دیگر شراب هم
    جز تا کنار بستر خوابم نمی برد!

    هان ای عقاب عشق!
    از اوج قله های مه آلود دور دست
    پرواز کن به دشت غم انگیز عمر من
    آنجا ببر مرا که شرابم نمی برد!
    آن بی ستاره ام که عقابم نمی برد!

    در راه زندگی
    با این همه تلاش و تمنا و تشنگی
    با اینکه ناله می کشم از دل :که آب ... آب!
    دیگر فریب هم به سرابم نمی برد
    پر کن پیاله را ...

    فریدون مشیری

    ReplyDelete
  2. دیگر فریب هم به سرابم نمی برد ....
    خیلی عالی ...
    خیلی ...
    ممنون

    ReplyDelete
  3. خواهش می کنم ماه زده عزیز
    ......

    ستاره‌ها نهفتم در آسمان ابری
    دلم گرفته ای دوست ، هوای گریه با من

    ReplyDelete
  4. در ضمن، این یعنی چی؟
    ء......

    ReplyDelete
  5. نقطه هاش که نقطه ست ... من معتادم به سه نقطه و شیش نقطه و چند نقطه و اینا ... اون "ء" هم برای اینه که اون سه نقطه ها نپره بره اول خط بجای آخر ... داستان راست چین و بعد نفهمیدن بعضی از این نرم افزارها و خلاصه ...... ء
    درود

    ReplyDelete
  6. مرسی از توضیح .امروز این بلاگتون یک حس خوب به من داد.اون پستتون در مورد بلاگ ،حال بد و....خوندم.فکر می کنین منم می تونم یک بلاگ داشته باشم؟

    ReplyDelete
  7. اولن که هر کس دلش بخواد یه جایی چیزهایی رو بنویسه که بخواد بقیه هم بخونن می تونه یک بلاگ داشته باشه، اصلش همه می تونن بلاگ داشته باشن مهم اینه که حس شما چی می گه بهتون ... به نظر من اینجوریه ... ممنونم از نظرتون برای بلاگ و امیدوارم حال بدتون به نوشته های خوب تبدیل بشه و امیدوارم بلاگ خوبی داشته باشین و به منم آدرسشو بدید که بخونمتون ... درود

    ReplyDelete
  8. ممنون از آرزوی خوبتون.یلدا متولد شد.خوشحال می شم به بلاگم سر بزنید.اولین بلاگ در بلاگ لیستم شما هستید.با احترام ناشناس قبلی و یلدای فعلی

    ReplyDelete