02 November 2010

من ِ من و من ِ بلاگم

خیلی وقت بود که می خواستم بنویسم که من دچار حس بدی شدم که وقتی چیزی می نویسم به خواننده هایی فکر می کنم که نوشته ها را به من. به خود خود من. به من در زندگی ، به من در روزهایم و شب هایم وصل می کنند. وقتی می نویسم که اه اه تف به این زندگی که اینقدر مزخرف است، نگران می شوند که نکند خودم را بکشم. وقتی می نویسم دارم می میرم از خستگی نگران می شوند که چرا خسته ام. وقتی از تب می نویسم نگران مریضی ام می شوند. وقتی از عشق می نویسم می گویند اِاِ؟؟ عاشق شدی؟ بعد یک کسانی می گویند: اِاِ؟ عاشق شدی ؟ (گیرم لحن ها متفاوت است) وقتی از .... آقا خلاصه سیاوش زندگی تان را از نوشته هایش جدا کنید ... بخوانید ، بعد من را هم ببینید و این یک چیزی است من یک چیزی هستم ... بعله بعله این ها از من می آید و بعله این ها یک چیزهایی را نشان می دهد و ... اصلش توضیحش سخت است ... یک دوست خوبی که نمی شناسمش اما نوشته هایش را بسیار دوست دارم، امروز چیزی از همین دست نوشته بود که به دلم نشست بروید این را هم بخوانید بلکه از من روشن تر باشد نوشته اش. خلاصه این اتمام حجت بود و این ها ... لطفن از بلاگ من با من حرف نزنید. متشکرم.

8 comments:

  1. الان من شما با من بلاگتون فرق داره یعنی ؟ الان خوب این که عصبانیت نداره . الان یعنی مو بیزام از ای دل مربوط به من شماست یا من بلاگتون ؟ الان که می خواین خفه ام کنید من خودتونه یا من بلاگتون ؟ الان این من خود منه نه من بلاگم .

    ReplyDelete
  2. @Humak: na chera khafat konam, hamoon chaah e veil e kelas e akkasi ke andakhtimet toosh kafie :D
    yani alan man e man az in jomlam kheili delam khonak shod ... :)

    ReplyDelete
  3. الان من من دلم می خواد .... یعنی ...... یعنی ای کاش می شد انگشتامو ببینید که شبیه انگشتای یه آدم که می خواد دور از جون من من شما یکی رو خفه کنه . الان بععله البته . من بلاگتون مهربون تره گویا اینطور که به نظر می یاد .

    ReplyDelete
  4. hala ke mane shoma o mane belagetun fargh mikone.....pas haminja baraye mane khodetun minevisam ke: kheili bimarefatin!akhey delam khonak shod.....albate shoma ham in o az mane khodam nagirid....in az mane commentam bud

    ReplyDelete
  5. رفرنستون اشتباهه . لینک اصل این نوشته مال وبلاگ نوامبر بیست و پنج هست

    ReplyDelete
  6. بله درسته ... این نوشته رو دوست ناشناخته ی من مستقیمن ننوشته و ایشون هم از بلاگ دیگری نقل کرده اند ... ممنون
    البته من سر حرفم هستم همچنان که نوشته های ایشون رو بسیار دوست می دارم اما از تذکر بجا ممنون و از نویسنده ی اصلی ممنون بخاطر نوشته شون و از خانم سارا ممنون برای نقل قول
    درود

    ReplyDelete
  7. بذار من دستاتو ماچ کنم!اصلن دلیل اینکه من بعد از یاهو 360دیگه ننوشتم یکیش همین بود

    ReplyDelete
  8. !من که گفتم عاشق شدی

    ReplyDelete