09 June 2010

چون شرابی از قدیم

یه زمانی فکر می کردم هرکس می گه پونزده سال پیش فلان ... یعنی که خیلی پیره ... آدم مگه خاطره از پونزده سال پیش داره ؟ ... امروز که گفتم من پونزده ساله با این جانور دوستم دیدم که ای داد واقعن پونزده ساله و تازه قبل ترش هم هست ... منم خیلی احساس پیری نمی کنم ... یعنی اصلش هنوز کلی هم احساس بچگی می کنم ... اون پسر نه ساله هه هست هنوز ... اما اینا مهم نیست از اون پسر نه ساله هه می نویسم یه بار اما الان از یه دوستی می خوام بنویسم که پونزده سال پیش دیدمش و این همه ساله که دوستیم و این همه ساله که من این همه دوستش دارم ... نه ... این همه ساله که من هر بار که می بینمش یه کم از دفعه پیش بیشتر دوستش دارم ... همین ... دیگه هم هیچی ازش لازم نیست بنویسم ... اصلش خود این همه دوست داشتن یه دوست باعث کلی خوشحالی و خوشبختیه ... و من همین الآن که ساعت داره سه می شه و من خیلی خوابم می آد کلی احساس قند در دل آب شدگی می کنم ... اگه یه دوستی دارین که پونزده ساله دوستش دارین و این همه سال هی بیشتر دوستش داشتین ، پس شما هم به اندازه ی من باید توی دلتون قیلی ویلی بره هربار ببینینش یا حتا فکر کنین بهش ... یه خبری بهش بدین ... بذارین بدونه که براتون مهمه ... مهمه ها ... خیلی مهمه ... ما وقتی دوست شدیم اگه یه بچه ای دنیا اومده باشه الآن رفته اول دبیرستان ...
دوستی ما الآن رفته اول دبیرستان ... قد و بالایی داره واسه خودش ...

5 comments:

  1. دوستی لیسانسیه هم داریم عمو
    ۱۳۶۷

    ReplyDelete
  2. آره نیکی ... می بینی؟ ... حکایتیه رفیق، خوش حکایتیه :) ...ء

    ReplyDelete
  3. چه تعبير زيبايي بود... اينكه دوستيتون رفته دبيرستان :) از اون حرفايي بود كه يه گوشه ذهن آدم ميشينه و جا خشك ميكنه...مرسي

    ReplyDelete
  4. اره واقعا .بی نظیره این دوستی .من دوستی هام سن های متفاوتی دارن .از 10 -15 ساله داره تا4-5 ساله . تازه چقدر خوبتر که همه می دونن که تو یه نفر نیستی . الان خیلی وقته من سه نفرم . اصلا همه بهمون می گن سه تفنگدار یا برادران دالتون یا یه چیزی مث این .امیدوارم دوستی تون یه پیرمرد بشه .مقطع تحصیلیش مهم نیست

    ReplyDelete
  5. Refaghate ma tazeh dareh mireh amadegi Sia.....vali bar khalafe bagheeye nemikham diplom o lisans begireh Sia....az parsal shoroo shode in ehsas Sia...digeh doost nadaram zaman begzareh Sia....Digeh Nemikham zood tar farda beshe fardash besheh to jomeh bereseh Sia.....mian sal shodam Sia....Az mordan nemitarsam,az tamoom shodan mitarsam Sia...Kheili kar daram,karaye tamoom nashode daram Sia....ageh doostimoon bekhad diplom o lisans o doctora begireh ke be karam nemiresam Sia....ageh....ageh....

    ReplyDelete