21 March 2010

بانجی جامپینگ

مجله ی فیلم ویژه ی نوروز شماره اش 408 هست. سال بیست و هشتم. به این عددها نگاه می کنم و فکرمی کنم 408 شماره مجله درآوردن کار کوچکی نیست. البته من هم مثل خیلی های دیگر فکر می کنم که این روزهای فیلم با آن روزهایش فرق می کند. نه اینکه آدم سن و سال دار که می شود کم کم همه چیز قدیمی اش بهتر بوده و همه چیز الآن خوب نیست، نه. فیلم به راستی روزهای بهتری از این هم داشت اما این برای من باعث نشده که اعتیاد شانزده ساله ام را کنار بگذارم و فیلم نخرم هر ماه و هر نوروز و تمام بهاریه هایش را هم نخوانم.
در این سالهای گذشته چند بهاریه در ذهنم مانده که یکی از بهترین هایش را رضا کیانیان نوشته بود چند سال پیش. چند سال؟ یادم نیست. چیزی در آن بود راجع به تنهایی که سعی می کنم یادم بیاید و بنویسم اما این شماره ی فیلم را بگیرید، صفحه ی 24 و 25 ، بانجی جامپینگ سروش صحت را بخوانید. بی تردید یکی از بهترین نوشته هایی است که در فیلم خواندم. یکی از بهترین بهاریه ها ... نمی دانم شاید هم به من اینقدر چسبید ... خوشتان نیامد فحش و فضیحتش را به من ندهید ...
اما خیلی خوب بود این بهاریه ... آقای سروش خان ! دمت گرم ...
راستی، عید همگی مبارک ... هشتاد و نه خوبی داشته باشید، هشتاد و نه ای بهتر از هشتاد و هشتی که گذشت.

No comments:

Post a Comment